وبلاگ

روسری و مینی اسکارف یکی از مهم‌ترین اجزای استایل بانوان محسوب می‌شوند. انتخاب درست روسری و مینی اسکارف تأثیر بسیار زیادی بر استایل و حتی چهره شما دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید مدل بستن روسری و اسکارف را به گونه‌ای انتخاب کنید که چهره شما لاغرتر یا پرتر نشان داده شود. روسری‌ها و مینی اسکارف‌های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به شکل دلخواه روی سرتان ببندید. در ادامه مطلب به بررسی بهترین روش‌های بستن روسری و مینی اسکارف می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم در زمان بستن روسری و اسکارف

اگر می‌خواهید روسری و اسکارف را به زیباترین شکل روی سرتان ببندید و چشم همگان را به خود خیره کنید، بهتر است برخی نکات را مد نظر داشته باشید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا روسری به بهترین شکل روی سر شما بایستد و جلوه‌ زیبا و خیره‌کننده‌ای به چهره شما هدیه دهد. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان بستن روسری این است که سعی کنید از روسری‌هایی متناسب با شکل ظاهری و اندامتان استفاده کنید.

اغلب استفاده از اسکارف‌های کوچک برای بانوانی که چهره پرتری دارند، توصیه نمی‌شود. این افراد بهتر است از روسری‌های قواره‌دار استفاده کنند. همچنین اگر می‌خواهید با استفاده از این روسری‌ها حجاب کامل‌تری داشته باشید، می‌توانید از هدبند در ریز آن‌ها استفاده کنید. اگر قصد استفاده از سنجاق یا گیره برای بستن روسری را دارید، سعی کنید آن‌ها را همرنگ روسری انتخاب کنید تا جلوه بدی به روسری شما ندهند.

 

روش‌های مختلف بستن روسری و اسکارف

حال نوبت به آن رسیده است که شما را با انواع مدل بستن روسری و اسکارف آشنا کنیم. شیوه‌های گوناگونی برای بستن روسری وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس چهره و استایلتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مدل‌های مختلف بستن روسری را با هم بررسی می‌کنیم.

بستن روسری به روش فرانسوی

یکی از پرطرفدارترین روش‌های بستن روسری و اسکارف، بستن به شیوه فرانسوی است. برای این روش می‌توانید از انواع روسری‌ها و اسکارف‌ها استفاده کنید. روسری را روی سر خود بگذارید و یک طرف روسری را بلندتر از سمت دیگر آن بگیرید. طرف بلند روسری را دور گردن خود بپیچانید و آن را به قسمت جلو بیاورید و با قسمت کوتاه‌تر گره بزنید، البته دقت داشته باشید که در این مدل برای بستن اسکارف و روسری نیازی نیست که حتماً از محصولات قواره بزرگ استفاده کنید.

 

روش بستن روسری به سبک لوکس

از دیگر سبک‌های بستن روسری می‌توان به سبک لوکس اشاره کرد. این مدل از بستن روسری برای مراسم‌ها و مهمانی‌ها بسیار پر طرفدار است. برای بستن روسری به این روش در ابتدا باید یک روسری با قواره‌ متوسط داشته باشید. سپس دو سمت روسری را از زیر گردن خود به پشت سرتان ببرید و یک گره بسیار کوچک بزنید. سپس قسمت باز مانده روسری را از پشت سر به پشت گوش‌هایتان ببرید و به وسیله سنجاقی هم رنگ با روسری آن را سرجای خود ثابت کنید.

 

بستن روسری‌های بزرگ و قواره‌دار

افرادی که قصد استفاده از روسری‌های قواره بزرگ را دارند، بهتر است با مدل بستن روسری‌های قواره‌دار آشنا باشند. برای بستن روسری قواره بزرگ بهتر است یک طرف آن را از زیر گوشتان رد کرده و آن را از پشت سرتان به سمت جلو بیاورید. سپس دو طرف روسری را به هم گره بزنید و آن را ثابت کنید. دقت داشته باشید که این مدل از بستن روسری به طور کامل گوش‌ها و گردن شما را پوشش می‌دهد.

 

بهترین روش بستن روسری برای زیر چادر

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای بانوانی که از چادر استفاده می‌کنند، نحوه بستن روسری زیر چادر است. شما برای استفاده از روسری در زیر چادر باید آن را به صورتی ببندید که ساعت‌ها به صورت ثابت روی سر باقی بماند. بهتر است زیر چادرتان از روسری‌های نخی استفاده کنید. روسری را به حالت سه گوش درآورید و آن را روی سر خود بیندازید، به طوری که هر طرف آن مساوی باشد. سپس به وسیله یک سنجاق آن را زیر چانه خود ثابت کنید. پس از آن، یک سمت روسری را به سمت بالای سر خود ببرید و آن را با یک سنجاق بالای سر خود قرار دهید.

روش‌های بستن مینی اسکارف

برای بستن اسکارف‌ها و روسری‌های کوتاه روش‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید اسکارف را به صورت سه گوش درآورید و سپس دو طرف آن را پشت گردن ببرید و گره بزنید. این روش ساده‌ترین مدل بستن روسری کوچک است. در مدل بعد، بهتر است روسری را به شکل سه گوش در آورید و سپس قسمت پایین آن را تا بزنید. تا زدن را تا جایی ادامه دهید که اسکارف شما حالتی شبیه به یک تل پیدا کنید. پس از آن، روسری را از پشت گردن به سمت بالای موها بیاورید و دو طرف آن را دور هم بپیچید. حالا شما یک تل زیبا دارید.

 

بستن روسری به شکل بافت مو

آخرین روشی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، بستن روسری با استفاده از مو است. شما می‌توانید به زیباترین شکل موهایتان را با روسری ببافید. در این روش باید روسری را سه گوش تا بزنید و سپس آن را به شکل نواری درآورید. پس از آن، وسط روسری را روی قسمت بالایی سر قرار ‌دهید و دو طرف روسری را به یک سمت بیاورید. شما می‌توانید موهایتان را در دو دسته یا یک دسته به روسری اضافه کنید و آن را ببافید.

سخن پایانی

مدل بستن روسری و اسکارف تنوع زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بستن روسری با مو، مدل فرانسوی، روسری زیر چادر، مدل لوکس، تل و ... اشاره کرد. دقت داشته باشید که مدل روسری را بر اساس مدل صورتتان انتخاب کنید. شما می‌توانید روسری و اسکارف را از وب سایت خانه مد اچ جی تهیه کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.