وبلاگ

یکی از لباس‌های زنانه پرطرفدار شومیزها هستند که در جنس‌ها و طرح‌های متنوعی  در بازار پیدا می‌شوند. اغلب منظور از شومیز یک لباس شیک و رسمی است که بیشتر اوقات آستین‌های بلندی دارد. تنوع در انواع مدل شومیز مجلسی انتخاب را برای شما ساده ساخته است و می‌توانید با کمی جست‌وجو در بازار مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا کنید.

در این مقاله شما را با مدل‌های جدید شومیز مجلسی آشنا می‌کنیم. برای خرید مدل‌های گفته شده و صدها مدل متنوع دیگر می‌توانید از وب‌سایت خانه مد اچی دیدن کنید. در اصل این وب‌سایت فروشگاهی است که می‌توانید در آن به طور هم‌زمان محصولات ۵۰ برند متفاوت را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

شومیز در نمای کلی

شومیزها در واقع یکی از لباس‌های پرطرفدار زنانه هستند که در تمام فصول سال کاربرد دارند. مدل‌های مختلفی از شومیز در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک لباس مجلسی و شیک برای مهمانی‌های خود تهیه کنید. اغلب خانم‌ها شومیزها را برای استفاده در مهمانی یا زیر مانتو خود انتخاب می‌کنند.

طراحی انواع مدل شومیز مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با استفاده از پارچه‌های گوناگون انجام می‌شود. تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با ایجاد طرح‌های خاص از سایر رقبا متمایز باشند. شومیزها برای همه افراد و در هر سنی قابل استفاده هستند. از این رو، شما می‌توانید با توجه به سلیقه و سایز بدن خود از بین مدل‌های محبوب این محصول انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

انواع شومیز مجلسی جذاب

کاربرد شومیز برای تمام فصول سال است و محدود به زمان خاصی نمی‌شود. برای انتخاب یک مدل زیبا و مجلسی بهتر است در مورد سبک‌های متداول شومیزهای مجلسی اطلاعات لازم را کسب کنید. در ادامه به برخی از متداول‌ترین این مدل‌ها می‌پردازیم.

 

شومیز مدل یقه هفت

یکی از انواع متداول شومیز مجلسی 2023 شومیزهای یقه هفت بوده که برای هر گروه سنی قابل استفاده‌ هستند. در این مدل مشاهده می‌شود که در یک سمت از کار یقه لباس به شکل عدد هفت طراحی و دوخته شده است. اغلب اوقات طراحی سمت دیگر یقه ساده است یا با یک دکمه در پشت گردن بسته می‌شود. به خاطر طراحی یقه این مدل از شومیزهای مجلسی بهتر است در هنگام انتخاب اکسسوری از گوشواره‌های بلند استفاده کرده و آن را جایگزین گردنبند کنید.

 

شومیزهای مدل راه‌راه

شومیز راه‌راه یکی دیگر از انواع مدل شومیز مجلسی است که برای خانم‌های لاغراندام انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسد. در این مدل از کار از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که دارای راه‌راه‌های عمودی هستند. شومیزهای راه‌راه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و می‌توانند یک ست مناسب برای لباس‌های شما باشند.

 

شومیز مخمل

اگر قصد استفاده از شومیز برای کارهای روزانه یا مهمانی‌های معمولی را دارید، شومیزهای مخمل می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. این سبک از شومیزها بیشتر در فصل بهار و زمستان استفاده می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با یک شلوار جین یا مخمل زیبا ست کنید. با استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار و اکسسوری‌های جذاب می‌توانید به لباس خود جلوه بیشتری ببخشید.

برخی از شومیزهای مجلسی با طراحی خاص

تنوع در شومیزهای مجلسی زیاد است و شما نمی‌توانید تمام مدل‌های آن را داشته باشید، اما برای انتخاب هوشمندانه‌ بهتر است کمی بیشتر در مورد مدل‌های محبوب بدانید. در ادامه به برخی از این مدل‌ها می‌پردازیم.

 

شومیزهای جلو بسته

اگر در میان انواع مدل شومیز مجلسی گشته باشید، حتماً چشمتان به شومیزهای جلو بسته افتاده است. در بخش جلویی این شومیزها از بندهایی استفاده شده است که به شکل ضربدری بسته می‌شوند. قسمت میانه کمر شومیز جلو بسته نسبت به بالا و پایین آن کمی تنگ‌تر است و به همین دلیل، مقداری چین می‌خورد. این چین‌های زیبا باعث می‌شوند که شومیزهای جلو بسته انتخاب اغلب دختران جوان باشند.

 

شومیز حریر

برای مهمانی‌های رسمی و مجالس می‌توانید از شومیزهای حریر زیبا و جذاب استفاده کنید. پارچه‌های حریر در طیف رنگی متنوعی تولید می‌شوند. حتی می‌توان شومیزهایی با پارچه‌های حریر طرح‌دار را نیز در بین انواع مدل شومیز مجلسی مشاهده کرد. طراحی در یقه و آستین این شومیزها بسیار متنوع است.

 

شومیز لی

همواره از پارچه‌های لی در دوخت انواع لباس مختلف استفاده می‌شود و سال‌های زیادی است که در مد و فشن شاهد حضور لباس‌های لی هستیم. اگر قصد خرید شومیزی را دارید که در دورهمی‌های دوستانه یا در فعالیت‌های روزمره از آن استفاده کنید، شومیزهای لی برای شما بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید برای خرید انواع شومیز مجلسی و شومیزهای لی به وب‌سایت خانه مد اچی مراجعه کنید.

سایر شومیزهایی که طرفدار زیادی دارند

تنوع زیاد در طرح و رنگ می‌تواند کمی برای شما گیج‌کننده باشد و انتخاب را دشوار کند. شناخت مدل‌های محبوب و پرطرفدار زیر می‌تواند به یک انتخاب ساده‌تر کمک کند:

 

  • شومیز ساتن: همواره در بین انواع مدل شومیز مجلسی پارچه‌های ساتن به چشم می‌خورند. این پارچه در هر لباسی که استفاده شود، به آن ظاهر شیک و بسیار جذابی خواهد داد و به همین دلیل، انتخاب آن برای شومیز کاملاً هوشمندانه است. تمام افراد در هر سلیقه‌ای پارچه‌های ساتن را می‌پسندند و شما می‌توانید با استفاده از آن استایلی خاص و جذاب را برای خودتان ایجاد کنید. این شومیز‌ها حتی برای جلسات کاری یا استایل‌های روزانه گزینه مناسبی هستند و در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند.
  • شوميز نخي: اگر قصد خرید شومیز برای روزهای گرم سال را دارید، شومیزهای نخی برای شما بسیار مناسب هستند، البته این شومیز ظاهر چندان رسمی ندارد و برای مهمانی‌های معمولی و غیر رسمی مناسب است.
  • شومیزهای آستین پفی: اغلب شومیز آستین پفی برای خانم‌هایی مناسب بوده که بالاتنه آن‌ها باریک و خوش فرم است. کسانی که بالاتنه درشتی دارند، بهتر است مدل‌های دیگر شومیز را برای خود انتخاب کنند؛ زیرا این شومیز در بدن آن‌ها جلوه زیبایی ندارد.
  • شومیز یقه ملوانی: این مدل شومیز مجلسی بسیار محبوب است. در بخش یقه شومیز یقه ملوانی پارچه‌ای به شکل شنل دوخته می‌شود.

کلام آخر

شومیز از آن دسته لباس‌هایی است که در کمد لباس همه خانم‌ها پیدا می‌شود و محبوب و پرطرفدار است. تقاضای زیاد باعث شده است تا تولیدکنندگان مرتباً به فکر طراحی و تولید شومیز‌هایی در طرح و رنگ‌های متنوع باشند و شما بتوانید به سادگی از میان مدل‌های مختلف آن انتخاب مناسبی داشته باشید.

تنوع در انواع مدل شومیز مجلسی نیز زیاد است و شما می‌توانید بر اساس جنس کار و نوع دوخت، شومیز مورد نظر خود را پیدا کنید. برای دیدن انواع مدل‌های این کار می‌توانید از خانه مد اچ جی دیدن کنید. این مجموعه با هدف پشتیبانی از برندهای تولیدکننده محصولات مد و پوشاک تأسیس شده است.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.