وبلاگ

شومیز

شومیزهای مزون اچ جی در طرح های متنوع

شومیز یک لباس زنانه شیک و زیبا است که در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی پوشیده می‌شود. اگر در فصل تابستان به دنبال یک استایل شیک و جذاب هستید، ما ست شومیز ابروبادی را به عنوان یک ترکیب شیک و کاربردی به شما پیشنهاد می‌کنیم. پارچه ابروبادی یا ماربل، نوعی پارچه خنک و مناسب برای فصول گرم سال است.

این پارچه به دلیل رنگ‌های درهم تنیده و زیبا به این نام معروف شده است. به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ، شومیزهای ابروبادی با طیف وسیعی از لباس­های دیگر ست می‌شوند. اگر به دنبال یک ست خیره‌کننده و خاص هستید، با ما همراه باشید و با چند نمونه از ست­های زیبای این شومیز آشنا شوید.

استایلی جذاب و خیره‌کننده با ست شومیز ابروبادی

شومیز یکی از لباس‌هایی است که باید در کمد لباس‌های هر خانم شیک پوش و خوش لباسی وجود داشته باشد. شومیزها در طرح­ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. لباس‌های ‏تهیه شده از پارچه ابروبادی، تن خور بسیار شیکی دارند. شومیزهای زنانه تهیه شده از پارچه ابروبادی به دلایل مختلف نظیر راحتی، طراحی متنوع، قابل استفاده بودن در موقعیت­های مختلف و غیره طرف‌داران زیادی دارند. رنگ‌های به کار رفته در این ‏پارچه، شاد و روشن هستند و شما می‌توانید با ترکیب انواع شومیز با لباس‌های دیگر، استایل شیک و جذابی ‏داشته باشید.

 

معرفی چند ست شیک و جذاب با شومیز

به دلیل طرح و نقش­های درهم تنیده و سایه روشن­های به کار رفته در طراحی شومیزهای ابروبادی، به سادگی می‌توانید این لباس­ها را با دیگر لباس­هایتان هماهنگ کنید و استایل زیبایی را برای خود بسازید. خانم‌ها و دختران شیک پوشی که به خاص بودن و راحتی لباس اهمیت می‌دهند، در فصول گرم سال از این شومیز استفاده می­کنند. آشنایی با نحوه ست کردن این لباس زیبا و کاربردی با لباس‌های دیگر موجب چند برابر شدن جذابیت شما می‌شود. در ادامه چند ست شیک و زیبا با استفاده از شومیزهای ابروبادی معرفی می‌شود:  

 

شومیز با شلوار جین

ترکیب شومیز ابروبادی با شلوار جین، یکی از ترکیبات پرطرف‌دار و شیک برای استفاده روزانه است. این شومیزها با ظاهر ساده و متفاوت خود، به راحتی با شلوار جین ساده و کلاسیک ست می‌شوند. شلوار جین با رنگ تیره به عنوان یک لباس پایه با انواع شومیزها ست می‌شود. این ترکیب، یک استایل مینیمال جذاب را به شما هدیه می‌دهد.

با توجه به اینکه شومیزهای ابروبادی دارای طرح ساده و ملایم هستند، می‌توانید آنها را به عنوان یک لباس رسمی یا غیررسمی در رویدادهای مختلف مانند جشن تولد، جلسات کاری، دورهمی‌ها و... بپوشید. همچنین می‌توانید با افزودن جزئیاتی مانند کفش‌های راحت و شیک، کیف و یا ساعت مچی، استایل خود را تکمیل کنید.

ترکیب شومیز با دامن

ترکیب شومیز با دامن، یکی از ترکیبات پرطرف‌دار و مد روز است. برای کسب بهترین نتیجه، بهتر بوده دامن و شومیز خود را با رنگ و طرح متناسب و هماهنگ انتخاب کنید. می‌توانید با انتخاب دامن مناسب، پوششی شیک و جذاب برای خود ایجاد کنید. به­ عنوان مثال، ترکیب دامن کوتاه و شومیز ماکسی می‌تواند به ظاهر شما جذابیت بیشتری ببخشد. در این استایل می‌توانید از کیف، کفش، جواهرات یا روسری با رنگ متناسب با سایر لباس‌های خود استفاده کنید.

استفاده از شومیز ابروبادی با دامن‌های ماکسی بلند موجب می‌شود که لاغر اندام به نظر برسید. علاوه بر این، ترکیب شومیز با دامن کوتاه به همراه یک کمربند رنگی نیز یک ست جالب و زیبا محسوب می­شود. یک پیشنهاد جذاب دیگر، پوشیدن شومیزهای ابروبادی به همراه دامن میدی یا ترکیب شومیز سفید با دامن پلیسه مشکی یا رنگی است.  

 

ترکیب شومیز با شلوار کتان یا پارچه‌ای

ترکیب شومیز با شلوار کتان یا پارچه‌ای، یک ست زیبا، راحت و در عین حال جذاب است. همچنین با توجه به رنگ شلوار می‌توانید از شومیز با رنگ‌های مشابه یا متضاد استفاده کنید. به­عنوان­مثال، شومیز سفید با شلوار کتان رنگی یا شومیز رنگی با شلوار کتان سفید، ست خوبی به نظر می‌رسد. ترکیب شومیز با شلوار مشکی تنگ نیز یک ست زیباست. این ست، یک ترکیب چهار فصل بوده و حتی می‌توانید در فصول سرد سال از ترکیب شومیز زیر ژاکت و شلوار مشکی تنگ و بوت استفاده کنید.

شومیز با شلوار ابروبادی گشاد

یکی از راحت‌ترین و خنک‌ترین ست‌ها، ترکیب شومیز آزاد با شلوارهای راحت و گشاد است. در این ست می‌توانید از مدل شومیز ابروبادی جلو بسته با رنگ‌های شاد و زیبا و شلوار متناسب با آن استفاده کنید. این ست، یک انتخاب راحت و شیک برای فصل­های بهار و تابستان است و افراد لاغر و همچنین افراد دارای وزن بیشتر می­توانند از این ترکیب استفاده کنند.     

 

شومیز با تاپ

ترکیب شومیز با تاپ، یکی از ترکیبات پرطرف‌دار است که هیچگاه از مد نمی‌افتد. در این ترکیب می‌توانید یک تاپ ساده یا طرح‌دار را زیر شومیز بپوشید. در مورد رنگ، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مشابه یا متضاد استفاده کنید. به­عنوان­مثال، استفاده از شومیز سفید با تاپ مشکی یا شومیز رنگی با تاپ سفید ترکیب خوبی به نظر می‌رسد. با توجه به فصل و موقعیت مدنظر خود، می‌توانید به همراه این ست از شلوار، شلوارک یا دامن استفاده کنید.

 

شومیز با لگ

یکی دیگر از ترکیب‌های به روز و جذاب، استفاده از شومیز در طرح‌های مختلف مانند شومیز ابروباد اشکی با لگ است. لگ یک شلوار بسیار پر طرف‌دار بوده که به راحتی با لباس‌های دیگر ست می‌شود. شما می‌توانید بسته به موقعیت و شرایط از لگ‌های مختلف از جمله لگ‌های براق (شاین)، چرم و غیره برای افزایش زیبایی تیپ خود استفاده کنید.

کلام آخر

شومیز یکی از پراستفاده‌ترین لباس‌ها در سبک‌های مختلف مد است. به دلیل تنوع طرح و رنگ در انواع شومیزها، به راحتی می‌توانید آنها را با لباس‌های دیگر ست کرده و در موقعیت‌های مختلفی مانند مکان­های رسمی، مهمانی و... استفاده کنید. ترکیب شومیز با شلوار، تاپ، لگ و دامن می‌تواند یک تیپ شیک، مدرن و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

جنس و کیفیت شومیز، تأثیر زیادی در ایستایی، تنخور و دوام آن دارد؛ بنابراین همیشه لباس‌های خود را از فروشندگان معتبر و خوشنام نظیر خانه مد اچ جی تهیه کنید. برای خرید شومیز ابروبادی با بهترین قیمت و کیفیت، به صفحه محصول مد نظر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.