وبلاگ

امروزه شلوارهای بگ به یکی از اولین انتخاب‌های جوانان ایرانی تبدیل شده‌اند. درحقیقت برخلاف دهه هشتاد که پوشیدن شلوارهای جین تنگ و به‌اصطلاح لوله‌ای مد بود، امروزه ست شومیز با شلوار بگ به یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین استایل‌های موجود در بین طرف‌داران مد و فشن تبدیل شده است.

به علت قواره آزاد شلوارهای بگ امکان ست‌کردن آن‌ها با انواع مختلف لباس‌ها و مانتوها برای بانوان جوان وجود دارد؛ اما یکی از مناسب‌ترین و شیک‌ترین گزینه‌های پیشنهادی برای این استایل، شومیزها هستند. در این مطلب قصد داریم با یکدیگر راه‌های مختلف ست‌کردن شومیزها را با شلوار بگ بررسی کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی‌های منحصر به فرد شلوارهای بگ

شلوارهای بگ مربوط به دهه 80 میلادی بوده و دارای قدمتی دور و دراز هستند. پس از سال‌ها این شلوارها مجدداً به دنیای مد و فشن برگشتند و امروزه جزو انتخاب‌های اصلی افراد مختلف هستند. یکی از علت‌های محبوبیت این شلوارها، قواره آزاد و همچنین راحتی بالای آنها است. خصوصاً انواع نخی آنها می‌تواند برای فصول گرم سال گزینه بسیار مناسبی باشد.

ضمن اینکه این شلوارها برای تمامی استایل‌ها مناسب هستند و محدودیتی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد. برای افراد چاق که شلوارهای جذب به‌سختی پیدا شده، شلوارهای بگ بهترین گزینه محسوب می­شود. همچنین برای افراد لاغری که تمایل به مشخص‌شدن اندام خود ندارند، باز هم شلوار بگ پیشنهاد می‌شود.

خلاصه مطلب این است که شما چه چاق باشید و چه لاغر، چه قدبلند باشید و چه قدکوتاه، شلوارهای بگ مناسب شما هستند و به شما توصیه می‌کنیم که در استایل خود از شومیز با شلوار بگ استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید برای این شلوارها در نظر داشته باشید، ست‌کردن اصولی و مناسب با سایر لباس‌هایتان است که ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد.

آموزش ست کردن شومیز با شلوار بگ

در کنار شلوارهای بگ، شومیزها نیز یکی از انتخاب‌های شیک، راحت و خنک برای بانوان محسوب شده که در انواع مدل­ها، رنگ­ها و طرح­های مختلف عرضه می­شوند. در ادامه به بیان اصول کلی برای ست کردن این دو پوشش می­پردازیم. شما می‌توانید با کمک شلوارهای بگ تمامی استایل‌های رسمی، اسپرت، مجلسی، لش و... را تجربه کنید. تنها مسئله مهم این است که شومیز و یا مانتوی خود را به چه صورتی بپوشید تا به استایل مورد نظرتان دست پیدا کنید.

 

استایل رسمی

برای داشتن یک استایل رسمی، شومیز با شلوار بگ پارچه‌ای می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد؛ اما باید به جنس و نحوه پوشیدن آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال، ست‌های ابروبادی شلوارهای بگ برای استایل رسمی پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه بیشتر مناسب دورهمی‌های دوستانه و فضاهای آزاد است.

در این نوع استایل سعی کنید شومیز خود را کمی جذب‌تر انتخاب کنید تا حالت مناسب‌تر و شیک‌تری به بدن شما داده شود. همچنین می‌توانید برای این استایل از کت‌های هماهنگ و مناسب شلوار و شومیزتان نیز استفاده کنید. اگر هم در مقصد شما قوانین خاصی برای پوشش وجود دارد، می‌توانید از شومیز بلند با شلوار بگ استفاده کنید.

 

استایل مجلسی

نحوه ست ‌کردن شومیز با شلوار بگ در استایل مجلسی نیز تقریباً مشابه استایل رسمی است. با این تفاوت که شما می‌توانید برای این استایل از رنگ‌های شادتر و همچنین انواع مختلف اکسسوری مطابق سلیقه و تیپتان نیز استفاده کنید.   

 

استایل اسپرت

همان‌طور که می‌دانید، در پوشش‌های اسپرت همیشه شلوارهای جین حرف اول را می‌زنند. برای استایل اسپرت با شلوار بگ و شومیز نیز، استفاده از شلوارهای بگ جین و یا کتان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین ست شومیز بلند با شلوار بگ لی می‌تواند استایلی جذاب و شیک برای مدل‌های اسپرت باشد. علاوه بر این، برخی مدل‌های ست شلوار بگ جین به همراه شومیز مشابه آن در بازار وجود دارد که یک انتخاب مناسب برای استایل اسپرت به شمار می‌رود.

استایل لش یا آزاد

مدل‌های لش یا همان آزاد، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌روند. در این مدل‌ها لباس و شلوار کاملاً آزاد بوده و بدن‌نما نیستند. ست شومیز با شلوار بگ پارچه ‌ای می‌تواند یکی از انتخاب‌ها برای استایل لش باشد، البته شما می‌توانید از شلوارهای بگ جین نیز برای استایل لش استفاده کنید؛ ولی در آن صورت توجه داشته باشید که شومیز مناسبی را برای ست کردن با آن انتخاب کنید.

اگر به دنبال اطلاعات کامل‌تری دررابطه‌با برندهای مختلف شومیز و شلوار بگ هستید و ایده‌های تازه‌تری برای ست‌کردن لباس‌های خود لازم دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت خانه مد اچ جی سری بزنید. مجموعه مد اچی با سابقه درخشانی که در فروش برندهای برتر پوشاک دارد، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید لباس‌های شما باشد.

نکات مهم برای ست کردن شومیز با شلوار بگ

در این مقاله قصد داشتیم شما را با اصول ست کردن شومیز با شلوارهای بگ آشنا کنیم تا بتوانید در کنار داشتن یک استایل شیک، راحتی شلوارهای بگ را نیز تجربه کنید. در انتهای این مطلب می‌خواهیم چند نکته کلی برای راهنمایی بیشتر شما برای داشتن یک استایل مناسب ذکر کنیم:

  • به علت آزاد بودن شلوارهای بگ در هنگام ست‌کردن آن‌ها با شومیز، مانتو و یا سایر لباس‌ها در نظر داشته باشید که مرتب به نظر برسید و برای این کار سعی کرده از لباس‌های جذب‌تر استفاده کنید.
  • درصورتی‌که شلوار بگ شما دارای رنگ‌های نود و یا خنثی است، بهتر بوده در هنگام ست‌کردن آن از شومیز یا لباس با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.
  • در هنگام انتخاب شلوار بگ با شومیز حتماً به سایز و نوع اندام خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و یک الگوی کلی برای ست‌کردن آن‌ها استفاده نکنید.
  • رنگ و مدل شومیز و شلوار بگ خود را بر اساس قد، هیکل و اندام خود انتخاب کنید.
  • برای داشتن یک استایل شیک‌تر، شومیز یا تیشرت خود را در داخل شلوار بگ قرار دهید تا یک استایل مرتب‌تر داشته باشید.

 

حرف آخر

در این مقاله تمام سعی داشتیم تا شما را با یک اصول کلی برای ست کردن شومیز با شلوار بگ آشنا کنیم. حال اگر به دنبال یک محل مناسب برای خرید باکیفیت‌ترین لباس‌ها، شلوارها، شومیزها و... هستید که دارای سابقه‌ای درخشان در این حوزه باشد، ما به شما خانه مد اچی را پیشنهاد می‌کنیم. خانه مد اچی از سال 1400 اقدام به حمایت بسیاری از برندهای تولیدکننده پوشاک باکیفیت کرده و به فروش محصولات آن‌ها کمک می­کند.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.