وبلاگ

مینی اسکارف‌ها که مجدداً به دنیای مد و فشن برگشته‌اند، روسری‌های معمولی، ولی در قواره‌های کوچک‌تری هستند که سال‌ها قبل نیز استفاده از آن‌ها در میان بانوان رایج بوده است. اندازه های مینی اسکارف معمولاً 70 در 75 سانتی‌متر است و مانند سایر روسری‌ها به شکل مربع طراحی می‌شود. اگر بخواهیم درباره انواع مینی اسکارف توضیح دهیم، باید بگوییم که تنوع این محصولات بسیار گسترده است و مینی اسکارف‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی می‌شوند.

با وجود این که دنیای مد تنوع بالایی را برای طراحی این روسری‌های کوچک در نظر گرفته، اما به علت عدم آشنایی بسیاری از بانوان در نحوه استفاده و طریقه بستن آن‌ها، استفاده از مینی اسکارف‌ها بسیار محدود است. از این رو، در این مطلب قصد داریم به شما در بستن مینی اسکارف‌هایتان پیشنهادهای ویژه‌ای دهیم تا استایلی به‌روز و شیک داشته باشید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روسری

شال و روسری های های مزون اچ جی در طرح های متنوع

هدشال

نوع خاصی از شال که پوشش کامل تری دارد

تاریخچه استفاده از مینی اسکارف‌ها

همان ‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، مینی اسکارف‌ها‌ یا Mini Scarf از دسته روسری‌هایی هستند که در ابعاد بسیار کوچک‌تر از حالت استاندارد عرضه می‌شوند، به ‌نوعی که این روسری‌ها را با عنوان بی بی اسکارف Baby Scarf یا روسری‌های بچه نیز می‌شناسند. این روسری‌های کوچک و جذاب شباهت بسیاری به دستمال سرهایی دارند که قبلاً بسیار محبوب بودند. تفاوت مینی اسکارف‌ها با دستمال سر در این است که دستمال سرها معمولاً در ابعاد 50 در 50 سانتی‌متر طراحی می‌شوند و از این نظر کوچک‌تر از مینی اسکارف هستند.

جالب است بدانید که این روسری‌های جذاب به ‌تازگی طراحی نشده‌اند، بلکه در دهه شصت نیز از محبوبیت بسیار بالایی در میان بانوان برخوردار بوده‌اند. به همین خاطر، برخی از افراد به آن‌ها روسری دخترهای دهه شصتی نیز می‌گویند.

نکته جالب دیگر این است که مینی اسکارف‌ها تنها در کشورهای مسلمانی مانند ایران استفاده نمی‌شوند، بلکه به دلیل طراحی زیبا و جالب آن‌ها در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روسری‌ها علاوه بر این که استایل شما را به یک استایل به‌روز و متفاوت تبدیل می‌کنند، به دلیل ابعاد کوچک خود سبب راحتی و عدم احساس گرما در فصول گرم سال می‌شوند.

شیک‌ترین مینی اسکارف‌های سال 2023

به دلیل محبوبیت مینی اسکارف‌ها، این محصولات در تنوع‌ بالایی طراحی و دوخته شده و به بازارهای فروش عرضه می‌شوند. این مدل‌ها به‌گونه‌ای هستند که شما می‌توانید در تمام استایل‌های رسمی، مجلسی، اسپرت و ... از آن‌ها استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است که نحوه بستن مینی اسکارف خود را تغییر دهید تا استایل خود را از حالت رسمی به اسپرت تبدیل کنید.

با وجود انواع مینی اسکارف موجود در بازار، معمولاً برخی از این روسری‌های جذاب دارای محبوبیت بالاتری بوده و به ‌اصطلاح ترند هستند. در ادامه چند نوع از بی بی اسکارف‌های ترند در بین بانوان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مینی اسکارف‌های خال‌دار یا توپی

به‌ طور کلی، پارچه‌های خال‌دار به‌ تازگی بسیار ترند شده‌اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این موضوع سبب شده است تا تولید بی بی اسکارف‌های توپی نیز رواج بسیار زیادی پیدا کنند. این نوع مینی اسکارف‌ها که در شکل‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند، می‌توانند جلوه بسیار زیبایی به استایل‌های رسمی شما ببخشند.

 

مینی اسکارف‌ با طرح گورخری

یکی دیگر از طرح‌های ترند روسری‌های کوچک، طرح گورخری و یا همان زبرا بوده که به‌ تازگی بسیار مورد استقبال بانوان جوان‌ قرار گرفته است. استفاده از مینی اسکارف با طرح زبرا هم برای استایل‌های رسمی و هم برای استایل‌های اسپرت‌ بسیار مناسب است.

 

مینی اسکارف پوست ‌ماری

بی بی اسکارف‌های پوست‌ ماری یکی از انواع مینی اسکارف‌هایی هستند که در رنگ‌هایی بسیار متنوع و شاد برای استایل‌های مجلسی و رسمی شما طراحی شده‌اند.

 

بی بی اسکارف با طرح گل

طرح گل روی روسری یکی از طرح‌هایی بوده که بدون شک هر خانمی یک بار آن را امتحان کرده است و به علت طرح جذاب آن باعث شیک‌تر شدن استایل شما می‌شود. بی بی اسکارف‌های دارای این طرح نیز یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای استایل‌های رسمی شما به‌ حساب می‌آیند.

در این بین، باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی این روسری‌های جذاب فقط شامل موارد بالا نمی‌شود، بلکه دارای تنوع زیادی در این حوزه وجود دارد که می‌تواند زینت‌بخش پوشش شما باشد. اگر شما هم به این روسری‌های جذاب علاقه‌مند شدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت خانه مد اچی سری بزنید و از دیدن دنیای مینی اسکارف‌های موجود در این مجموعه لذت ببرید.

 

مینی اسکارف‌های خود را چگونه بپوشیم؟

به دلیل طراحی مناسب این روسری‌ها، روش‌های مختلفی برای بستن آن‌ها وجود دارند که ما در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از این روش‌ها، بستن مینی‌اسکارف به شکل دستمال سر است. اگر در فصول گرم سال قصد رفتن به مراکز تفریحی یا مسافرت را دارید، این گزینه برای شما بسیار مناسب است.

تنها کافی است که روسری خود را به شکل مثلث درآورید و آن را روی سر خود قرار دهید. سپس دو گوشه روسری را به پشت سرتان ببرید و آن را گره بزنید. این مدل یکی از رایج‌ترین و زیباترین مدل‌های بستن مینی‌اسکارف بوده که برای تیپ‌های اسپرت گزینه بسیار مناسبی است.

اگر دارای استایلی مجلسی و رسمی هستید، نگران نباشید؛ چراکه برای آن هم راهکاری وجود دارد. برای استایل‌های رسمی بهتر است که روسری خود را مشابه روسری‌های دارای قواره بزرگ‌تر گره بزنید و از استایل مرتب و به‌روز خود لذت ببرید. این مدل یکی از مدل‌هایی است که هیچوقت قدیمی نمی‌شود و همیشه طرفداران ویژه خود را دارد.

 

سخن آخر

امروزه شاهد تنوع بالایی در دنیای روسری هستیم که یکی از آن‌ها انواع مینی اسکارف با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. مینی اسکارف‌ها روسری‌هایی هستند که از دستمال سر بزرگ‌تر بوده، ولی از روسری‌های معمولی کوچک‌تر هستند. این ابعاد آن‌ها موجب محبوبیت زیاد این محصولات در میان قشر جوان شده است که به راحتی با استایل‌های مختلف هماهنگ می‌شود. اگر شما هم قصد خرید این روسری‌های ترند را دارید، خانه مد اچ جی یکی از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه است که بهترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‎دهد.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.