وبلاگ

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید روسری را به شال تبدیل کنید و استایلی تازه ‌و زیبا برای خود بسازید. در این زمان شما می‌توانید به راحتی از طریق روش‌های مختلف تبدیل روسری به شال استایلی شیک‌تر داشته باشید و چشم همگان را به خود خیره کنید. در واقع با تبدیل کردن روسری به شال می‌توانید از یک روسری چندین استفاده را ببرید و استایل‌های متفاوتی را با استفاده از تنها یک روسری تجربه کنید. اگر می‌خواهید بیشتر با روش­های مختلف این کار آشنا شوید، بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تبدیل روسری به شال به طور موقت

در پاسخ به این سؤال که چگونه شال را به روسری تبدیل کنیم؟ باید به شما بگوییم در این روش شما تنها برای یک بار استفاده روسری خود را تبدیل به شال می‌کنید و دوباره می‌توانید از آن به‌عنوان روسری استفاده کنید. در واقع در برخی از‌ مواقع بانوان ترجیح می‌دهند با برخی از استایل‌های خود شال استفاده کنند. در این زمان بهتر است روسری خود را تبدیل به شال کنید و به راحتی استایلی جذاب داشته باشید.

ما در اینجا می­خواهیم شما را با اولین ترفند تبدیل روسری به شال آشنا کنیم. دقت داشته باشید که با روسری‌هایی‌ که قواره کوچکی دارند، نمی‌توانید این کار را انجام دهید و تنها با استفاده از روسری‌های قواره بزرگ این کار امکان پذیر است. برای این کار تنها کافی بوده روسری خود را از وسط تا کنید تا به یک مستطیل بزرگ تبدیل شود. سپس آن را روی سر خود بیندازید و استایلی شیک برای خود بسازید. در صورتی که روسری شما ساده است، بهتر بوده دور تا دور آن را کمی ریش ریش کنید تا جلوه‌ای زیباتر پیدا کند.

اگر روسری شما به اندازه کافی بزرگ نیست، بهتر بوده یک سمت آن را روی سرتان قرار دهید و سپس سمت دیگر را به شکل شال روی شانه‌هایتان قرار دهید. حال شما یک شال زیبا دارید که می‌توانید به راحتی آن را با تمام استایل‌های خود ست کنید و استایلی جذاب داشته باشید.

 

روش‌های بستن روسری به شکل شال

حال نوبت به آن رسیده است که شما را با روش‌های بستن روسری به شکل شال آشنا کنیم. با شناخت این روش‌ها می‌توانید روسری خود را در هر زمانی هم به شکل روسری و هم به شکل شال مورد استفاده قرار دهید. از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مدل حجاب

این روش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تبدیل روسری به شال است. پس از این که روسری را از وسط تا زدید آن را روی سرتان قرار دهید، به‌طوری‌که دو طرف آن به‌ اندازه مساوی باشد. سپس آن را با استفاده از سوزن یا سنجاق زیر چانه‌تان فیکس کنید و لبه‌ها را روی شانه‌هایتان بیندازید.

مدل لبنانی

در این روش باید روسری را به طور نامساوی روی سرتان قرار دهید به‌طوری‌که یکی از لبه‌های آن بلندتر از دیگری باشد. سپس روسری را با استفاده از سنجاق محکم کنید. حال باید لبه بلندتر را از زیر چانه رد کرده و آن را از پشت گردن به بالای سرتان ببرید و‌ روی سرتان فیکس کنید. این روش برای بانوانی که استایل‌های با حجاب را می‌پسندند، بسیار مناسب است. توجه داشته باشید لبه بلندتر را طوری تنظیم کنید که سوزن‌ها مشخص نباشند تا استایلی مرتب داشته باشید.

 

نکات مهم در زمان تبدیل روسری به شال

در زمان تبدیل کردن روسری به شال باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. این‌ نکات به شما کمک می‌کنند استایلی زیباتر داشته باشید و چشم همگان را به خود خیره کنید. از جمله مهم‌ترین نکات در زمان تبدیل کردن روسری به شال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

انتخاب روسری با جنس مناسب

مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان تبدیل کردن روسری به شال باید به آن توجه داشته باشید، جنس روسری است. سعی کنید از روسری‌هایی با جنس نخی برای این کار استفاده کنید. معمولاً روسری‌های ساتن به راحتی از روی سر می‌لغزند و انتخاب مناسبی برای تبدیل شدن به شال محسوب نمی‌شوند. همچنین به‌هیچ‌عنوان از پارچه‌های آهاردار که سخت شکل می‌گیرند برای این کار استفاده نکنید؛ زیرا نمی‌توانید به درستی آن‌ها را شکل دهید و دچار مشکل می‌شوید.

 

استفاده کردن از سوزن

نکته بعدی که در زمان تبدیل روسری به شال باید به آن‌ توجه داشته باشید، استفاده از سنجاق یا سوزن است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از سوزن روسری را روی سرتان فیکس کنید تا در طول زمان استفاده هیچ تغییر شکلی ندهد. معمولاً از سوزن برای ثابت کردن روسری زیر چانه هم استفاده می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید استایلی شیک‌ و مرتب داشته باشید.

انتخاب هدبند یا کلاه برای زیر شال

برخی از بانوان همیشه با استفاده از کلاه یا هدبند حجاب خود را تکمیل‌ می­کنند. در واقع با استفاده از کلاه یا هدبند می‌توانید از لیز خوردن روسری نیز جلوگیری کنید و آن را محکم روی سرتان نگه دارید. شما می‌توانید کلاه یا هدبند خود را با روسری‌تان به یک رنگ انتخاب کنید تا استایلتان به هم ریخته و شلوغ به نظر نرسد.

 

بستن موها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان تبدیل روسری به شال باید به آن‌ توجه داشته باشید، بستن موها است. در صورتی که بخواهید روسری به بهترین شکل‌ و در طولانی مدت شکل خود را حفظ کند، بهتر است موهایتان را حتماً جمع‌ کنید. بدین صورت روسری به هیچ عنوان روی سرتان سر نمی‌خورد و شما می‌توانید با خیالی آسوده مدت زمانی طولانی روسری را روی سرتان داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با روش‌ها و‌ نکات تبدیل روسری به شال آشنا کنیم. شما به راحتی می‌توانید روسری‌های قواره بزرگ خود را به شال تبدیل کنید و از این طریق با تمامی استایل‌های خود یک شال زیبا و‌ جدید داشته باشید. در زمان انتخاب روسری برای تبدیل به شال حتماً به جنس روسری توجه کنید. برای خرید انواع روسری‌های قواره بزرگ می­توانید‌ به خانه مد اچ جی مراجعه کنید. این مرکز‌ یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی روسری است و شما می‌توانید انواع مختلف روسری‌ها را با کمترین هزینه از این وب سایت تهیه کنید.

 

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.