وبلاگ

شومیز مجلسی یکی از محبوب‌ترین لباس‌های خانم‌ها است که بسیاری از افراد خوش‌سلیقه برای شرکت در مهمانی‌ها و مراسم مختلف به دنبال خرید آن هستند. شومیزها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بسیار پرکاربرد هستند. برای دوخت انواع مدل شومیز مجلسی از پارچه‌های مختلفی همچون حریر، پارچه‌های پولکی، لمه، ریون، گیپور، نخ و... استفاده می‌شود.

شما می‌توانید با توجه به سبک و سلیقۀ شخصی، رنگ پوست و مدل اندام خود یکی از این لباس‌های جذاب و زیبا را برای شرکت در مراسم‌ها انتخاب کنید. شومیزها به‌راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند و شما می‌توانید آن را با لباس‌های مختلفی مانند دامن، شلوار، سرهمی و... بپوشید.

معرفی انواع مدل‌های شومیز مجلسی 2023 ترند روز

طراحان لباس و تولیدکنندگان لباس زنانه، شومیزها را با پارچه‌های مختلف و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع جدید تولید و روانه بازار می‌کنند. بهتر است انتخاب مدل شومیز مجلسی و رنگ آن بر اساس پارامترهایی همچون نوع اندام، نوع مراسم، رنگ و مدل مو، رنگ پوست و... انتخاب شود.

به‌علاوه، بهتر است افراد با اندام درشت و چاق از شومیزهای به رنگ تیره با الگوی عمودی و طرح‌های ساده‌تر استفاده کنند؛ در‌حالی‌که خانم‌های لاغراندام می‌توانند شومیزهای به رنگ روشن و مدل‌دار بپوشند. در ادامه به معرفی انواع شومیز مجلسی 2023 مد روز می‌پردازیم.

 

شومیز آستین پفی مجلسی

شومیز آستین پفی یکی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های شومیز است که می‌توانید برای شرکت در دورهمی‌های دوستانه و مراسم مختلف بپوشید. شومیزهای آستین‌‎پفی باید با پارچه‌های خاصی دوخته شوند که از ایستایی لازم برخوردار باشند. این سبک شومیز بیشتر برای خانم‌ها و دخترخانم‌های خوش‌استایلی توصیه می‌شود که مایل‌اند بالاتنۀ خود را بزرگ‌تر نشان دهند.

 

شومیز مجلسی پشت باز

مدل شومیز مجلسی پشت‌باز یکی از مدل‌های معروف و پرطرفداری است که در مناسب‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد. طراحی منحصربه‌فرد پشت این نوع لباس، موجب ایجاد جلوه‌ای زیبا و متفاوت به آن می‌شود. در چند سال اخیر، این مدل شومیزها از جایگاه خاصی در صنعت مد و لباس برخوردار شده‌اند و طراحان لباس، آن‌ها را متناسب با اندام‌های مختلف طراحی می‌کنند. شما می‌توانید این مدل شومیز را با شلوار جین یا دامن بپوشید و در مجالس بدرخشید.

 

شومیز مجلسی خاص چپ و راستی

مدل انواع شومیز مجلسی چپ و راستی، یکی از مدل‌های جذاب و شیکی است که می‌توانید در مراسم‌های مختلف از عروسی گرفته تا تولد و دورهمی‌های دوستانه از آن استفاده کنید. اگر این شومیزها با پارچه‌های براق، پولکی یا حریر باکیفیت و دارای ریزش عالی دوخته شوند برای حضور در مراسم‌های رسمی‌تر همچون عقد، نامزدی و عروسی نیز مناسب خواهند بود.

 مدل‌های دارای کمربند این مدل شومیز مجلسی، اندام و کمر شما را لاغرتر از حد معمول جلوه می‌دهند. معمولاً این شومیزها به‌صورت یقه‌هفت تولید می‌شوند که جلوه و جذابیت آن را چند برابر می‌کند. افراد با برجستگی در ناحیۀ شکم نیز می‌توانند به‌دلیل ایجاد خطای دید و کوچک نشان‌ دادن شکم از این مدل شومیز استفاده کنند.

 شومیز یقه ایستاده

یکی از مدل‌های شومیز مجلسی 2023 نوع یقه‌ایستاده است که با تبدیل شدن به ترند سال توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. معمولاً این مدل شومیزها، ساده و پوشیده طراحی می‌شوند و برای افرادی که گردن بلند و اندام لاغرتری دارند، بسیار مناسب به نظر می‌رسند. بهتر است مدل آستین این لباس ساده باشد تا بتوانید در زیر کت هم از آن استفاده کنید. این لباس به‌راحتی با شلوارهای کرپ گشاد و دامن ست می‌شود.

شومیز یقه هفت مجلسی

یقه‌هفت یکی از مدل‌های جذابی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. به همین دلیل، بسیاری از شومیزهای مجلسی با این مدل یقه طراحی می‌شوند. پوشیدن شومیزهای یقه‌هفت می‌تواند حسی از آراستگی و شیکی را به مخاطب و کاربر القا کند. این مدل یقه، بخش‌های زیادی از گردن را به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین شما می‌توانید آن را با انواع اکسسوری‌های زیبا مانند گوشواره یا گردن‌بند ست کنید و ظاهر لوکس‌تری از خود را به نمایش بگذارید.

شومیز با آستین یک طرفه و یقه رومی

این مدل شومیز مجلسی یکی از مدل‌های متفاوت و درعین‌حال جذابی است که طرفداران خاص خود را دارد. به‌طور معمول، برای دوخت این مدل شومیزها یکی از آستین‌های لباس حذف می‌شود و آستین دیگر به‌صورت بلند، پفی، سه‌ربع یا ساده طراحی می‌شود. این مدل شومیزها برای کسانی که دستان کشیده و خوش‌فرمی دارند بسیار مناسب خواهند بود.

شومیز یقه پلیسه حریر

شومیز یقه‌پلیسه نیز جزء لباس‌های شیکی است که با پوشیدن آن حس مدرنیته در ترکیب با سبک‌های قدیمی را تجربه خواهید کرد. این نوع شومیز، هم برای افراد با سن بالاتر مناسب هستند و هم خانم‌های جوان آن را می‌پسندند. استفاده از پارچۀ حریر در طراحی و دوخت این مدل شومیز مجلسی می‌تواند جلوه و جذابیت آن را صد برابر کند.

شومیز مدل یقه هالتر

یقه‌هالتر، یکی از انواع یقه‌هایی است که در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. شومیزهای حریر دوخته‌شده با این نوع یقه از جذابیت زیادی برخوردار هستند. معمولاً بر روی یقۀ این نوع شومیزها از تزئیناتی همچون مروارید، نگین، گلدوزی و... استفاده می‌شود. این نوع شومیزها تن‌خوری بسیار عالی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را با اکسسوری‌های مختلف همچون گردنبندهای بلند یا گوشواره‌های بزرگ ست کنید.

 

شومیز پاپیون‌دار

شومیز پاپیون‌دار، جزء لباس‌های جذابی هستند که بیشتر خانم‌ها و دختران جوان آن را می‌پسندند. طراحی و دوخت این نوع شومیز با پارچه‌های لمه، ریون، پولکی یا حریر می‌تواند آن را جذاب‌تر جلوه دهد. در این نوع شومیز در بخش‌های مختلف لباس از جمله یقه، آستین یا کمر از پاپیون استفاده می‌شود. همین امر موجب همه‌پسند شدن این مدل شومیز می‌شود.

شومیزهای جذاب و شیک کراپ

شومیزهای کراپ نیز یکی از انواع مدل‌های پرطرفداری هستند که بیشتر موردپسند خانم‌های جوان قرار می‌گیرند. پوشیدن این شومیزها می‌تواند استایل شما را شیک و منحصربه‌فرد جلوه دهد. به‌خصوص اگر شکم صاف و تختی دارید، پوشیدن این مدل شومیز مجلسی را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل شومیز را می‌توانید با شلوار جین یا دامن کوتاه ست کنید و از استایل شیک خود لذت ببرید.

 

سخن نهایی

شومیزها یکی از انواع لباس‌های پرطرفداری هستند که قطعاً هر خانمی، چند مدل از آن‌ها را در کمد لباس خود دارد. شومیز مجلسی یکی از انواع محبوب این لباس است که می‌توانید برای شرکت در مراسم‌های مختلف از آن استفاده کنید. طراحان لباس، انواع مدل شومیز مجلسی را با پارچه‌های مختلف و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و روانۀ بازار می‌کنند. خرید شومیز از مراکز معتبری همچون خانۀ مد اچ جی موجب اطمینان از کیفیت و قیمت محصول خواهد شد.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.