وبلاگ

شومیز یکی از لباس‌های کلیدی در کمد هر خانم باسلیقه است. در سال‌های اخیر که شومیز ابروبادی به بخش ثابتی در ترند‌های دنیای مد تبدیل شده باید اصول ست کردن آن را یاد بگیرید. می‌توانید در موقعیت‌ها یا مناسبت‌های مختلف یک استایل خلاقانه داشته باشید. حتماً بار‌ها دیده‌اید برخی بانوان علی‌رغم خرید لباس‌های شیک و برند، استایل شلخته‌ای دارند. دلیل اصلی این است که آن‌ها هیچ درکی از اصول ست کردن لباس ندارند. پس در انتخاب رنگ یا اکسسوری عملکرد اشتباهی خواهند داشت. با انتخاب یک شومیز زیبا می‌توانید هزاران استایل رسمی یا کژوال برای خود خلق کنید. می‌توانید از این لباس به‌عنوان آیتم اصلی یا بخشی از استایل خود استفاده کنید.

چگونه شومیز را با شلوار ست کنیم؟

یک خانم باسلیقه می‌تواند بعد از خرید مدل شومیز ابروبادی جلوبسته آن را با یک شلوار مناسب ست کند. قبل از هر چیز باید اندام خود را به‌درستی بشناسید؛ زیرا شلوار مناسب برای شما باید بر اساس فرم اندامتان انتخاب شود. اگر تصور می‌کنید رنگ سفید بهترین گزینه برای یک شومیز کلاسیک است با شما موافق هستیم، اما توصیۀ ما این است که هرگز استایل خود را تنها به یک رنگ محدود نکنید. با هر یک از روش‌های زیر می‌توانید لباس زیبای خود را به یک شلوار مناسب ست کنید:

  • شلوار بوت کات را فراموش نکنید. اولین و مناسب‌ترین شلوار برای هر نوع شومیز این مدل است. اگر آستین شومیز شما بلند یا حلقه‌ای باشد تناسب بیشتری با این مدل شلوار دارد.
  • شلوار پارچه‌ای راسته یکی دیگر از گزینه‌ها برای ست کردن با شومیز ابروبادی به حساب می‌آید. اگر به یک استایل رسمی علاقه دارید حتماً شلوار‌های پارچه‌ای بگ را در اولویت قرار دهید. این نوع شلوار برای شومیز‌های آستین‌بلند مناسب‌تر است.
  • اگر شومیز شما حالت گشاد یا اورسایز دارد شلوار جین استایلتان را تکمیل می‌کند. اگر به شلوار‌های مام استایل علاقه دارید باید به سراغ شومیز‌های جلوباز بروید.

 

نکات کلیدی برای انتخاب شلوار مناسب

  • شلوار باید از نظر رنگ و مدل با نوع شومیز تناسب داشته باشد. انتخاب رنگ‌های متضاد یا مکمل بهترین حالت برای خرید یک شلوار مناسب هستند.
  • برای استایل‌های رسمی یا کلاسیک انتخاب شلوار‌های پارچه‌ای بگ یا راسته و شلوار کتان را در اولویت قرار دهید.
  • در انتخاب نوع شلوار، رنگ آن و شومیز به سایز بدن خود توجه کنید.
  • برای شومیز‌های طرحدار و شلوغ، شلوار‌های ساده بهترین انتخاب هستند.

ست کردن شومیز ابروبادی با دامن

برای تکمیل استایل خود می‌توانید از یک دامن مناسب استفاده کنید. ست دامن و شومیز بخش جدایی‌ناپذیر در استایل‌های جذاب برای مهمانی، دورهمی، کار‌های روزمره حتی سبک کژوال است. همان‌طور که می‌دانید تنوع شومیز‌های موجود در بازار زیاد است. شومیز ابروباد اشکی یکی از محصولات زیبا برای یک استایل بی‌نظیر خواهد بود. برای ست کردن استایل خود با گزینه‌های مختلفی مانند دامن‌های نخی، جین، چشمی، ویسکوز و بسیاری موارد دیگر پیش رو دارید، اما بهترین انتخاب کدام گزینه است؟

  • دامن ویسکوز اولین و بهترین انتخاب برای تکمیل استایل زیبای شما است. با انتخاب یک دامن راسته در مجالس رسمی می‌درخشید.
  • انتخاب شومیز آزاد با دامن نخی برای هوای گرم تابستان گزینۀ مناسبی است. می‌توانید از این سبک لباس برای استایل خیابانی استفاده کنید.
  • دامن جین که در ماه‌های اخیر به ترند ثابت دنیای مد تبدیل شده گزینۀ دیگری برای تکمیل استایل با شومیز ابروبادی به حساب می‌آید. انتخاب یک شومیز سفید با دامن جین برای شما یک استایل غیررسمی یا کژوال می‌سازد.
  • برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید در استایل خود به سراغ دامن‌های کوتاه بروید.

نکات کلیدی برای انتخاب دامن مناسب

برای انتخاب دامن باید به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید توجه داشته باشید. دامن باید از نظر بافت و پارچه با شومیز هماهنگ باشد. انتخاب دامن راسته برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر است. دامن‌های جین بهترین گزینه برای استایل غیررسمی بوده و دامن‌های پلیسه مکمل استایل‌های مینیمال هستند. البته در استایل‌های مینیمال باید به سراغ رنگ‌های نود و خنثی بروید.

 

شومیز را با وست ست کنید

در تحولات دنیای مد طی سال‌های اخیر با جزء ثابتی با نام وست‌ها روبرو می‌شوید. در گذشته، این محصول تنها برای فصل زمستان تولید می‌شد و جنس آن پشمی بود، اما امروزه می‌توان در تمام فصل‌های سال با انتخاب یک وست مناسب یک استایل زیبا برای خود ساخت. انتخاب وست گزینه‌ای دیگر برای ست کردن با شومیز ابروبادی است. برای انتخاب یک وست مناسب به نکات زیر دقت کنید:

انتخاب یک وست جین یا کتان بهترین گزینه برای تکمیل استایل در اوایل پاییز و بهار خواهد بود. بهتر است شومیز شما تک‌رنگ و بدون گل باشد. اگر وست جین را انتخاب کرده‌اید باید شومیز شما ساده و سفید باشد. انتخاب یک شلوار بگ، نیمه‌بگ یا راستۀ جین و کتان یک استایل خیابانی بی‌نظیر برای شما به وجود می‌آورد. در فصل تابستان با خرید وست‌های نخی استایل خود را کامل کنید.

در دو سال گذشته لباس‌های سوزن‌دوزی‌شده یا ژاکارد نیز در دنیای مد بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند. می‌توانید از وست‌های ژاکارد یا سوزن‌دوزی برای استایل‌های مجلسی خود استفاده کنید. شومیز ساده و سفید بهترین گزینه برای این سبک وست‌ها هستند.

 

نکات کلیدی برای انتخاب وست مناسب

  • اگر در استایل خود انتخاب وست را در اولویت قرار داده‌اید باید آن را با شلوار‌های راسته یا نیمه‌بگ کامل کنید.
  • برای انتخاب وست به سایز بدن و نوع استایل خود اهمیت دهید.
  • برای وست‌های طرح‌دار یا سوزن‌دوزی‌شده به سراغ شومیز‌های ساده و تک‌رنگ بروید.
  • بهتر است رنگ وست و شومیز متضاد یا مکمل هم باشد.
  • برای وست‌های کتان و جین، شومیز ابروبادی سفید و ساده بهترین گزینه خواهد بود.

ست کردن شومیز در فصل پاییز

اگر شومیز بخش ثابت در استایل شما است می‌توانید از آن برای فصل‌های سردی مثل پاییز هم استفاده کنید. انتخاب یک کاردیگان بافت ظریف می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. رنگ شومیز و کاردیگان باید مکمل هم باشد. البته برای شومیز‌های سفید می‌توان از رنگ‌های متضاد مانند سیاه و سورمه‌ای هم استفاده کرد. انتخاب یک پلیور طوسی روشن یا کرم می‌تواند استایل پاییزی شما را کامل کند. اگر آستین‌ها و یقۀ شومیز را از پلیور بیرون بگذارید زیباتر به نظر می‌رسید. یک کت بلیزر گزینۀ دیگری برای ست کردن شومیز در این فصل سرد است. از تأثیر وست‌های بافت یا پشمی در زیبایی تیپ پاییزۀ خود غافل نشوید.

جمع‌بندی

شومیز ابروبادی یکی از لباس‌های کاربردی در کمد بانوان است. می‌توانید از این لباس ساده برای خلق استایل‌های زیبا در فصل‌های مختلف سال استفاده کنید. شناخت رنگ‌های متضاد یا مکمل، انتخاب سبک استایل و توجه به سایز یا فرم بدن اصول کلیدی برای ست کردن لباس هستند. برای اینکه شیک‌پوش‌تر به نظر برسید باید لباس و استایل خود را بر اساس نوع مهمانی ست کنید. انتخاب شلوار‌های راسته و پارچه‌ای برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر هستند.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.